بدون عنوان

کاربر مهمان، خوش آمديد ! ( ورود - عضويت ) سلام به سایت چــــــــــــــــــــرت و پـــــــــــــــــــــــــــــرت خوش آمدید !

پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

منوی اصلی
منوی اصلی
صفحه اول
تالار گفتمان

آرشيوی مطالب
نقشه سایت
درباره ی ما
ایمیل مدیریت
ارتباط با ما



لینک دوستان
آخرین مطالب ارسال شده
ارسال لینک

نویسندگان
[Author_Name] ([Author_Posts])
بدون عنوان
نویسنده : جواد

این بار واقعا نمی دونم از کجا باید شروع کنم یا اصن چیو شروع کنم.

کلی کار عقب افتاده دارم ک نمیدونم چرا انجامشون نمیدم. لذا کلی ام زمان دارم که می شینم تو خونه ب در و دیوار نگاه می کنم و به این کارا فکر می کنم.

هی تصمیم می گیرم برم تو نخ انجام دادنشون. منتهی سریع از این فاز جوگیری در میام. بقول شازده کوچولو به خودم میگم: بشاش تو کار.

از یه طرف می بینم این موضع در وضعیت فعلی درست نیست و از یه سمت دارم توش غرق می شم.

لذا ولش کن...

میرم یه گوشه کارو بگیرم تا از وضعیت فعلی در بیام.

عزت زیاد (مثلا ما خیلی کول ایم)




|

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش


عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو مطالب

صفحه اصلي | تالار گفتمان | ثبت نام در انجمن | تماس با ما
چــــــــــــــــــــرت و پـــــــــــــــــــــــــــــرت

Design: Themes.rozblog.com

تمامی حقوق مطالب، تصاویر و طرح قالب برای چــــــــــــــــــــرت و پـــــــــــــــــــــــــــــرت محفوظ است، نقل و استفاده از آنها در سایت ها و نشریات تنها با ذکر منبع مجاز میباشد

Powered By rozblog and Hosted By Rozblog.com